Tombikdonerartikcokpahali forumdan çok sıkıldım bu aralar. Galiba bebeğim için çok da bilgiye ihtiyaç duymuyorum artık. İnsanlara da yardımcı olurken aynı şeyleri yazmış oluyoruz hep. Ateş pişik alerji beslenme emzirme kıyafet seçimi vs vs. Bu sabah uyandığımda şeyi düşündüm bu forumda kaç defa çocuklara yatarken çorap giydiriyor muyuz giydirmiyor muyuz bunu tartıştık bazen çok sıkıcı buluyorum kendimizi 😄
Hem el alışkanlığı hem de bir fikir belirtme özgürlüğü hakkı beni burada tutuyor sanırım.
Daha söyleyecek çok şey var ama minik oğlum uyumadığı için onunla oyun oynayacağım teşekkür ediyorum bana bu sayfayı ayırdığınız için 😄😄😘😘