öncelikle kuralları yazıyorum😁 bozmak yok ama annelerim 🤧🤧
Her bir kişi 1 yorum atacak.
Başkasına cevap verilmeyecek,sadece 1 yorum hakkınız var 😍
Yazacağınız şey cümle, kelime herşey olabilir. Komik olabilir. 😁 içinizden ne geçiyorsa onu yazın.
Sadece bir tane yorum
Gönderiyi gören es geçmesin❤🙏🏻
Yaaaa şapşikleeerr 😂😂 cevap ta veremiyorum ama çok tatlısınız 😍