2prenss_annesieliff_ minikASLANIM x kutusunda tam boy ürünler oluyor genelde ama geçen x kutusunda sadece broşür vardı kabul ettim içinde araç içi şarj kablosu çıktı
2prenss_annesieliff_ cikolatahurma hayır onlar ücretli bu x kutusu ücretsiz kutu yazan yerde çıkıyor çıktığında mail geliyor
asilimm ayazasaf benimde verilir inşallah 26 kasımda talep ettim hâlâ gelmedi aralık kutusu çıktı sonra o da hâlâ hazırlanıyor diyor.
Balbademim3 asilimm Benim de kasım ayı kargosu gelmedi Aralık 6snda kargoya verilir yazıyordu ama bakalım