asilimm Merhaba sevgili anneler, iki aydır denebunu ücretsiz kutu çıkıyor kasım ve aralık ayı ama hâlâ kutular hazırlanıyor diyor neden gelmemiş olabilir bayağı uzun süre oldu. Bilgisi olan yazabilir mi?
Nik_mik_yok asilimm bazen gecikiyor , benimde gelmedi daha Kasım kutusu.ablaminkiler geldi . Mail atmadan gelmeyecek sanirm 🤭
2prenss_annesieliff_ cikolatahurma hayır değil broşür vardı sadece tahmin etmiştim yanına birşeyler koyarlar diye araç içi şarj kablosu koymuşlar 😍😍
Smrenes Kargoyla alakalı sıkıntıları var sanırım benim Kasım ayı da yeni geldi darısı aralığın başına..
2prenss_annesieliff_ cikolatahurma hayır onlar ücretli bu x kutusu ücretsiz kutu yazan yerde çıkıyor çıktığında mail geliyor
asilimm ayazasaf benimde verilir inşallah 26 kasımda talep ettim hâlâ gelmedi aralık kutusu çıktı sonra o da hâlâ hazırlanıyor diyor.
2prenss_annesieliff_ minikASLANIM x kutusunda tam boy ürünler oluyor genelde ama geçen x kutusunda sadece broşür vardı kabul ettim içinde araç içi şarj kablosu çıktı