reynwoman
canım ilk hamileliğimde maalesef ben de dışgebelik yaşadım ve kürtaj oldum. Hiç korkma, İnan doğumdan çok daha kolay. Gerçi benim değerlerim çok düşük olduğu İçin ultrasonla görülemedi ve sonrasında rahimde olmadığını anlayıp bir de iğne olmak zorunda kaldım. Beni iğne çok daha kötü yapmıştı.