reynwoman genel anestezi olması çok çok daha iyi canım az veriliyor zaten sonrasında adet ağrısı gibi bir ağrı oluyor 3,4 gün ama doktor iyi bir ağrı kesici yazar zaten bana dexday vermişti süper bir ağrı kesici onu kullanırsın biraz kanaman olur benim çok fazla olmamıştı benimde bebeğimin 3 aylıkken kalbi durunca olmuştum üzücü bir süreç ama korkacak hiçbir şey yok inan