momy_16 Kadernur ağrı kesici ateş düşürücü diye biliyorum calpolu ama canm ben ateşi olunca vermiştim
Angel00 Kadernur 3 aşı olduğu için korkuyorum ya zaten 🥲 biz bile bir aşıya dayanamıyoruz yavrum 3 aşıya nasıl dayansın 😞 Allah yardımcımız olsun hepimizin sizede çok geçmiş olsun 🙏
Cansel43 Kadernur bnde gidince öğrendim tek başımayım eşimde işte olduğu için ebe yarım çay kaşığı ver hem ağrısı azalır hem uyur dedi ateşi çıkmadan verdim Bi kere bidaha da vermedim çıkmadı ateşi
Bebegimm1 Kadernur calpol agri kesici ve ates dusurucu yani ateş olmasi şart degil agrisi varsa da verebilirsiniz 1 çay kasigi kadar direk vermeyin az az verin yutamabilir. kaynamis ilimis su da vern susatir
Bebegimm1 _yonca_6 ertesi gune biraz daha iyi olur ama ateş 3 gün icinde belirti gosterebilir ebe öyle demisti