Mucizemsin21 luciferrr bi danış derim canım ama dene pişman olmazsın kendim çok çektiğim için ısrar ettim yanlış anlama😇
Mucizemlina BabyYoda kabizlik masaji dedigin. Bu kolik bebeklerde yapilanmi? Kusa olan i love you uzun olanida var yuvarlar saat yonune dogru cevreyelerek yapilan?
Mucizemlina 28minikdnym bizede dok. Onermisdi bagrasklari duzenliyor diye. Ama ozel aldik sizecreceteylemi yazmisdi?
Meltem84 luciferrr benim kızım da 2 aylık kakasını yaparken çok zorlanıyo ağlıyo kızarıyo çoğu zaman müdahale etmek zorunda kalıyoruz zeytinyağı yada sabun sokarak anca yapıyo hiç istemiyorum ama çocuk çok bağırıyo kızarıyo napacağımı bilmiyorum
gmzlgzl Sedakcby doktor bunu yapmamı söyledi bnde istemeyerrk yapıorm bazen iki günden önce bile sancılanıyor karnı şişiyor ıkınıyor aglıyor mecbr yapıyorm bnde
Sedakcby gmzlgzl yani doktorun bilgisi dahilindeyse tabiki yapacak bişey yok. Çok uzun süren bi sürec olmaz inşallah zor gerçekten
gmzlgzl luciferrr bnmde bebegm öyle makatıda çatlak kaka hiç yapmıyor bir ayda 3 defa kndi kndine yapıyor diyeblrm 2 günde bir sancılanıp aglıyor düzenli fitil kullanmamı söyledi prof dr kaç doktorla knştm bu şeklde ilerlememi istedi
gamzeliogulannesi luciferrr ben gazı olduğu için sütümü biraz sağarsım içine bir çay kaşığı zeytinyağı ekler içirirdim. Sanırım 6 aya kadar içirdim. Hiç kabız olmadı. Hatta günde bir kaç defa yapardı. Ve sıvı şekilde. Deneyin isterseniz.
29052021 luciferrr benimki de doğduğundan beri 1 haftayı geçiyor, şuanda 7 aylığız. Geçen gün doktor Bi şurup verdi içmeye başladı bakalım sonuç ne olcak.. 🤷♀️
Kubra021 luciferrr canım doktorum bana bebeğin büyüyüp gelistigi için oluyor dedi ama benimki en fazla 5 gün seninki baya uzun Allah şifa versin orayı okumamisim inşallah bir sıkıntı çıkmaz bı bilgi alınca haber et olurmu😘