luciferrr Merhaba şimdi bende post açtım inanın aynı problemlem bende var bebeğim 7aylik olcak beş gün sonra hala kabız. Bugün yaparken ilk kez kanadı doktora götürdüm osmolak verdi. Ek gıda olarak hep lifli yiyecek veriyorim yoğurt bile vermiyorum ama hep kabız en son doktor kabızlığı uzun zamandır var bu yüzden çocuk gastrolojisine götur dedi. Çok kötü bı durum seni o kadar iyi anlıyorum ki