Blackcloud yatağını ayırmak için geç kalmadın mı?🤪
şaka yapıyorum. Her ailenin dinamiği farklıdır . Ben 6. Ay da ayırdım. Kamerası vardı oda da. İlk 2 gün zırt pırt odaya girdim baktım napıyor diye . Sonra alıştım. Kamera var ama hiç acıp bakmıyorum zaten park beşikten cıkamaz 10 aylık. Odaya girip bakıyorum ne durumda diye ama size kamera lazım olur yataktan cıkar çünkü napıyo diye bi bakarsın🌸