Kızlar kızım 2 yaşına girecek bir ay sonra nasipse. Ben odasını yeni ayıracağım, geç kaldığımın farkındayım bunu yazmanıza gerek yok çünkü sorum “yatağını ayırmak için geç mi kaldım” değil. Montessori yatak alacağım, maşAllah diyim gece çok uyanan bebek değil ama olurda ilk zamanlar ağlarsa nasıl duyarım yada işte bebek kamerası kullanmama gerek var mı? Önerilere ihtiyacım var.🥲