bebeksibiriyim Momstar Kemerlerinizi bağlayın ve uçuşa hazır olun😂 bilinçli düşürüldü sıkmayın canınızı.düşük kurdan dolar vs toplanıyor piyasadan şu an jübile yapacaklar bekleyin
Feyyyzza Momstar bende anlamıyorum birimiz çıksın diye bakıyor birimiz düşsün diye. Bak benim hiçbir şeyim yok😀kafsm rahat çıksada insede sorun degil. Allah yardımcınız olsun
elalya2412 afraninannesii düşünceniz nedir ? 765 den aldık eşim şuan daha da düşmeden bozalım diyor. Tr piyasasını öngörmek mümkün değil ama Kavala konusunda hemfikiriz
sarmaliklahana Momstar Canım bekletin altın her zman gördüğü rakamın üstüne cıkar 2022 marta kadar cıkar subat dan sonra sakın bozmayın acelesi yoksa 🤷
afraninannesii elalya2412 altın uzun sürede kâr yaptırır. Bozmayın. İlla ki çıkacak. Şu anda ABD piyasası kapalı. Şu Ocak syı gelsin artmaya başlayacak yavaş yavaş
Oglumunannesiyim__ Momstar bizde aynı durumdayız bizde ev almayı düşünüyorduk bu gidişle hayal olacak çok üzgünüm
BenMathilda bikerem özel tartışma içerisinde etiket yaparak mesajlasmaya başlamalısıniz. Daha sonra “yanıtla” kısmını tıklayarak cevap verdiğiniz müddetçe bildirim alırsınız.