Momstar bahsi geçen vadeli yatırım planlamasına bence yatırım yapacak olanlar altını olanlar. Altını olanlardan kastım x kuşağı, hatta x kuşağının da sonları. Yatırımını altınl yapanlar, bozdurup o vadeli projeye geçince altın daha da düşecek muhtemelen. Ben döviz yatırımı yapanların buna destek vereceğini sanmıyorum aynı kârı alacaksam neden vadeye koyayım parayı diye düşünecek ki bunlar da bizim kuşak ve z kuşağı bence 😅 Ama bu proje şu an paçayı kurtarmak için bir deneme çalışması tutmayadabilir, uzun vadede ne olacak henüz bilmiyoruz ama altını olan da bence uzun vadede zarar etmez. En kötü şursa birkaç aya düğün sezonları geliyor yine zirveye görür daha doğrusu çıktığı yeri unutmaz diye düşünüyorum. Şu an sadece baskılıyorlar piyasayı ama bu baskı patlayacak elbet