Benim kızım da 12 Kasım doğumlu. Tadımlarımızı bitirdik. ( yumurta sarısı, yoğurt, muz, avakado, kayısı, kabak, havuç, patates) şimdi yavaş yavaş öğünler oluşturmaya çalışıyorum. Labne yaptım onu tattırdım bugün, tadını sevdi. Çorbaya başladım dünden beri. Ama çok iştahlı değil malesef. Yemek istemiyor. Anne sütü alıyor. O yüzden çok da zorlayıp sıkmak istemiyorum açıkçası. Yemekten soğutmaya gerek yok 😊 2 tane dişimiz var. Uyku düzenimiz yok. Huysuzluk bizde de var. Gelişimi iyi çok şükür 🙏