Topkek 27 Kasım doğumlu oğlum. Bazen iki bazen 3 öğün veriyorum kahvaltıda yumurta sarısı, labne peynir bazen irmikli meyve (armut,muz,şeftali, kayısı),öğlen yoğurt yada patatesli çorbayı çok seviyor onu yapıyorum akşam da kaşık maması bazen yediremiyorum 😊uykusu bı kaç gündür düzene girdi uzun uyuyor,yerde oynamaya başladı kucak serüveni biitt umarım 💆🏻♀️oyuncak yada verdiğim gıdaları iyice uzun tutmaya başladı aklıma gelenler bunlar🌼