Mutlubebis ya o senin deneyimine kalıyo birazda, gunde 20 damladan fazla geçirmemiştim ben.öyle zaman kavramım yoktu başlarda gunde 3 kere veriyorum ne zaman sancısı tutarsa.sonra 3 ün birini kestim sabah 5 damla akşam 8 damla yaptım.en son sabahıda kestim sadece akşamları 8 damla verdim gece rahat etsin diye uzun bir süre sadece akşamları verdim