Mutlubebis Merhabalar, günde 3 kere 10ar damla vermemi söyledi doktorumuz. Her gün aynı saatlerde vermem şart mı ? Aç verecekmişim denk gelmiyor saatler.
Belinayyy Mutlubebis evet canim dakik olursan damla fayda sagliyo malesef ac yada tok karnina olmasi sart degil diye biliyorum ama gaz ilaclari ac karnina daha iyi etki ettigini duymustum
Minamerve Mutlubebis bize bu damla bile yaramamıştı en sonunda relactaz almıştık nasıl iyi gelmişti onun sayesinde çok şükür atlattık🤦🏻♀️🙈
Mutlubebis Gegimasal ilginç 🤔 bana özellikle belirtti aç diye 😄 benimki kolik bebek o yüzden 10 damla demiş olabilir 🤗
Belinayyy Mutlubebis bide canim iki gun kullandim fayda etmedi diye dusunme malesef tam etkiyi 1 2 haftada aliyosun . Gaz yorucu bi surec ama gecici.
Orkidemm Mutlubebis bizde kullanıyoruz sabah 8 aksam 8 20 damla veriyorm. Prospektüstede oyle yazıyor zaten. Tok veriyorm ben. Etkisini aliyorum cok memnunum 🤲 kolik değiliz bu arada
Ahsenimltm Mutlubebis eczacimiz bize tok gunde 1 yada 2 defa 20 damla dedi. Bizim gaz saat 7 gibi baslardi sabah bende 5te uyandiginda emzirip verirdim faydasini gordum
Eymennnnn Mutlubebis bende şurup şeklinde kullanıyorum eczacı öyle vermişti özellikle sordum damla mı diye damlasını verin diye bunu vermişti ve iyide gelmedi bize bizde yaşıyoruz çok fazla var ultrasonda bile çıktı tığın gaz bende sıkıntıdayım
Mutlubebis Eymennnnn bana özellikle damlasını almamı söyledi doktor. Hatta eczanede yokmuş depodan gelmesini bekledim :)
Tugceadil Eymennnnn bizde şuana üni durumdayiz bebeğim 3 gündür mahvoldu ağlamaktan hic ise yaramadı bende de sadece şancı kesiyor 5 dakka sonra gine aynı bir pirt bile yapmıyor 😥 çok zor ya kiram önce geçsin bu gaz sorunu