Selam kızlar
kusura bakmayın anca dönebildim.
tabikide doktora götürdüm çocuğumu üstelik ateşi düşmüştü gece doktorunu arayıp fitil atıp bi 20-30 dk bekleyip düşme varmı diye kontrol edip eyer olmassa derhal hastaneye goturmemi söyledi. Şükür dustude ana sabah arayıp yinede kontrole gittik biraz üşütmüş ve diş çıkarabileceğinide söyledi. Şuan hep gözetim altında yani iki uç saate neolur neolmaz ateş ölçüyoruz.