Filuk6161 Kızlar selam oglum 10 aylık 39,4 ateşi var. aksamdan banyo yaptım bi kaç saat sonra anladım ateşi var ölçtüm 39 du hemen fitil attım saat 21:30 da. Şimdi saat 2.30 da tekrar attım 39.4. Neyapsam şaşırdım. 😔
Oglusannesiii Filuk6161 canım calpol ver bir yA da iki çay kaşığı kesinlikle kazakla falan durmasın atlet gibi bir zıbınla dursun yeter ve ayağının altına limonla masaj yap bir de kesin çözüm ben de hiç inanmamıştım ama yaptım oldu zeytinyağ ve ezilmiş sarımsağı karıştır ayağının altına sür masaj yap kalanı da ayaklarının altına boca et çorabı giydir
Oglusannesiii Filuk6161 bir de evin illa açmadığın serin odaları vardır oralarda gezdir biraz geçmiş olsun Allah acil şifalar versin canım 🙏🏻🙏🏻
Oglusannesiii Filuk6161 bir de asla şok etkisi yaratacak şekilde soğuk suyla temas ettirme şey yapabilirsin ağız silme mendillerinden birini yıka güzelce ona da anlata anlata elini yüzünü ellerini koltuk altını falan sil sadece suyla
Ayazzmomms Filuk6161 annem bize hep sırkelı su yapardı koltuk altına bacak aralarına basımıza koyardı bi de ibufen şurubu verırdı
Filuk6161 Oglusannesiii canım sadece zıbınla azcık bezi İsladım koydum başına ama hiç birsey istemiyor. Öksürük yok sadece ates
Elifadakrt Ayazzmomms sirkeli su aslında cok tehlikeli diyorlar. Ateşimiz icten devam edermiş bu da havaleye yol acarmış
Emine-24 Bizim başımıza gelmedi ama çoraplarını sadece limonla ıslat giydir düşürüyor muş bi tanıdığım öyle demişti geçmiş olsun allah şifa versin inşallah
Sumoo Benm kızımda ateşi var 37.7 napacgmi şaşırdım ilaç vermem normalde ,soğuk uygulama limon uyguladım zaten ama bı değişiklik yok
Yusufagahinannesi Filuk6161 hanımefendi 38den sonrası bi bebek için öldürücü olabilir 40a dayanmış buraya post açana kadar doktora gitseniz keşke
hsyn Yusufagahinannesi tövbe estağfurulllah o kadar çok doktor takip ettim hic biri 38 ateşten sonra öldürücü olabilir diye bir şey görmedim duymadım okumadım iyi misiniz…. Hatta 38.5 sonrası müdahele edebilirsiniz diyorlar
hsyn Yusufagahinannesi Tamam gördüm de siz de hemen öldürdünüz ateş mikropların dostuymuş bunu bilin kadına yardımcı olmak yerine panik yaptiriyorsunuz evet şunda haklisiniz 39 derece ile doktora gitmesi gerek ama ölüyor cocugum demeden
hsyn Ayazzmomms Havale riski her derece de olurmuş biraz araştırın doktorun söylediklerine kulak verin benm arkadaşimin oğlu 36 derece ile havele gecirdi
Yusufagahinannesi hsyn buraya yazıp vakit kaybederken bebeği kollarında havale geçirebilir sakat kalabilir ölebilir beynine hasar gelebilir ateş bebekler için en tehlikeli şey eğer dostsa siz götürmezsiniz doktora benim yorumuma karışamazsınız ! Bizzat küçük kardeşim kollarımızda az kalsın ölüyordu bi anda ateşi yükseldi bilmediğiniz konularda yorum yapmayın cahilce dostmuş
Gzdzeynep Ayazzmomms google a göre ne yazsak hep bir felaket senaryosu. kızımı 7 aylıktan beri takip eden burda çoğu annenin tanıdığı özel bir çocuk doktoru ateşin çok da kötü bişey olmadığını hatta düşürmeye çalışmamamız gerektiğini havale geçirecek çocuğun düşük vücut ısısıyla bile havale geçirebileceğini söylemişti cevap yazdığınız arkadaş çok da yanlış birşey söylemiyor aslında. ve 4 gün boyunca 39 üstü ateş ve sonrasında döküntüyle 6. hastalık geçirdi kızım ve doktorumuz o zaman bunları söylemişti. ateşte mutlaka hekime başvurulmalı ama doktor nasıl yönlendiriyorsa o yönde gidilmeli
Gzdzeynep Filuk6161 hastaneye götürdünüz mü son durumu nedir bebeğinizin. dirençli ateşlerde enfeksiyon olma ihtimali çok yüksek oluyor hastanede tahlil falan yaparlar en azından. bu arada iki kere dirençli yüksek ateşi olmuştu kızımın birinde enfeksiyon yoktu 6. hastalık geçirdi. diğerinde enfeksiyonu vardı acilde de iki kere ateş düşürücüye rağmen ateşi düşmeyince antibiyotik iğne yapmışlardı ve tek doz iğneyle hastalığı iyileşmişti mutlaka bir doktora gösterin çok geçmiş olsun
Ayazzmomms Gzdzeynep olabılır ama her çocukta aynı olacak degıl kı doktora götürmek mı ıyı yoksa oturup beklemek mi ateş hafıfe alınacak bişey degıl şahsen en azından ben öyle düşünüyorum