AslanannesiAyse 32 yaşında anne oldum çok sinirli biriyim normalde fakat oğluma karşı bir o kadar sabırlı ve sakinim çok haraketli bir bebeğim var bazen yoruluyorum bir yandan babama bir yandan bebeğime bak eşim geliyor o ilgilenirken hemen yemek hazırlıyorum derken kendime zaman kalmadığı oluyor ama çok şükür onu bize bağışlayan rabbime iyi ki var bir an off demedim rabbim isteyen tüm annelere evlat sevgisini yaşatsın onu veren rabbime şükürler olsun. 3 kişiye yetmeye çalışırken kendime yetemediğim için enerjim tükeniyor. Ama yine de şükürler olsun rabbime bazen eşim der 10 dk taşıyamıyorum kucağımda saatlerce nasıl taşıyorsun diye soruyor rabbim güç veriyor.
AslanannesiAyse 32 yaşında anne oldum. Beklenmedik derece sabırlı ve enerjiğim ama sadece oğuluma karşı 20 aylık bebeğim var bin şükür varlığına..