AslanannesiAyse Merhaba sevgili anneler 🙋🏼♀️🧕🏻👩🏻🦳 Başlıkta yazdığım gibi geç anne olanlar bebişle nasıl başa çıkıyorsunuz enerjiniz yetiyor mu bide sabır derecenizi merak ettim 😉
BirAlparslanAnnesi AslanannesiAyse 30 ve üzeri geç mi ya 🙄 bide niye enerji yetmesin yaşla değil bence ruhla alakalı o enerji işi 🤭😂 mecbur yetiyo valla akşam uyuma saatine doğru pilim bitiyo ama bütün gün maşallah oğlumla dopingli gibiyiz 😂
Fatmaaa22 AslanannesiAyse 22 yasında anne oldum bebiş 4 gün sonra 9 aylık olacak. Daha bu yaşımda 30 değil 300 yasında gibi oldum özellikle ilk bir buçuk iki ay. Mesaiden geldiğim gibi bir koşuşturmaca başlıyor ben iş yerinde dinleniyorum.
Tatlim AslanannesiAyse merhaba 🙋🏻♀️ 36 yaşında anne oldum bana vakit tam zamanı gibi gelmişti. 😂 Yakında 38 olacağım ikinciyi de düşünüyorum ama enerji yeter mi bilemiyorum Altan ☺️
TugbaElifCemil Tam 30 da anne oldum okul öncesi öğretmeniyim…7 yıldır özel eğitimde çalışıyorum sabir yok🙈 2. Çocuğa hayır diyorum 🙊
Hep_mi_uykusuz TugbaElifCemil Bende gecenin 5 ine kadar oyun oynayan bebegime sinirime esime deeimki sen dogurcak olsan gece gunduz kalkcak olsan da yok 2.dedim Valla bende dayanamiyorum 24 yasindayim keskemm soyle bi iki sene daha duraydim 😂u
AslanannesiAyse TugbaElifCemil bende çocuk gelişimi mezunuyum anaokulunda çalışırken ışıkları kapatırdım sessizlik olsun diye 🤣 özel eğitimde staj yaptım çok güzel anılarım oldu ama devamı gelmedi siz çok şanslısınız bence 🙂
AslanannesiAyse Tatlim bende 3 ay sonra 35 olcam 40 a yakın daha zordur herhalde ya bide bunların okulu var düşünsene 50 yaşına yakın olmuşsun ve. Çocuğunu okuldan almaya gidiyorsun millet bizi Anane filan zanneder herhalde 😬
Deross AslanannesiAyse 30 yaşındayım ilk bebeğim iyi ki erken doğurmamışım o yaşlarımda gezmişim tozmusum içimde bişey kalmamış…şimdi sadece bebeğime yoğunlaştım cok keyifli geçiyor yıllardır öğrencilerimleydim şimdi bebeğimleyim çok şükür bir kaç seneye de kızımla gezerim.
BirAlparslanAnnesi Deross bi ben daha 🙋🏻♀️😍 evlendiğim ilk zamanlar hiç istemedim hemen anne olmayı yedim içtim gezdim tozdum misali🤭😂 iyiki de çok erken anne olmamışım yapamazmışımda içimde kalırmış çoğu şey o daha kötü ama şuan 30 yaşım tam zamanım tadından yenmicek dönemim bence sabrımın nirvana dönemi😂😂😂
Cookie Yaşla alakası var mı ki Ben 19 da anne oldum şuan 21 im ama 80 hissediyorum , enerjim akşam 8 de tükeniyor başım kaldırmıyor ama direniyorum Sabrım hiç yok
Asel21 31 yaşında anne oldum okulöncesi öğretmeniyim zorlandığım olduğu zamanlarda oluyor ama anneliği hiç birşeye değişmem 😍😍🤲🏻🤲🏻
Deross BirAlparslanAnnesi kesinlikle katılıyorum..bence de sabrım konusunda sıkıntım yok bebeğim daha yüzümü asık görmemiştir asıl genç yaşta yapsaydım bu kadar verimli ve bilgili bakamazdım..iyi ki 30😀
A_melek AslanannesiAyse valla canım kocam ve ailesi ne kadar huzur verir anlayışlı olursa o kadar sabırla ve hevesle büyütüyorum ama malesefki anlayışsız insanlar içinde sinir stresten çocuğuma zaman ayiramadigim oluyor birde aynı binada yaşayınca aman aman bezdim
Lavantakokusuuu AslanannesiAyse 31 yaşındayım 4 gün önce anne oldum, belki daha erken olsa tahammülsüz olurdum ama şimdi daha net düşünüp sabırlı oluyorum yani öz eleştiri yapınca kendime bunu görüyorum kendimde ☺️
Aselask34 AslanannesiAyse 4 çocuğum var ikisi 30 yaş üzeriyken oldu🤣enerjim full yani düşmesini düşünme lüksüm bile yok hafif kendimi bırakırsam hiç birine yetemem sanırım bu düşünce ile kendimi şarj ediyorum😕ama bildiğim tek şey zor gerçekten çok zor
Mom4565 AslanannesiAyse 33 yasindayim 2 çocuğum var 5 buçuk yaşında ve 6 aylık inanılmaz enerjim ve sabrım var yaşla bi ilgisi yok bence insanın ruhu bedeni dinç olduktan sonra herşey çok güzel yolunda gider 30 yaş üstü nasıl genç anne oluyor onu da anlamadım 😂😂
Mlkrsln AslanannesiAyse bende burdayım 32 olacağım 31 yaşında anne oldum tam 15 yıl sonra aslında biz sabırlı değildik alışmışız sessiz dingin hayata o zorluyor ama sabırlıyız artık bugün migrenim tuttu mesela eşim bakıyordu bebeye biraz dalmışım suratımın ortasına yapıştırarak uyandırdı 😂bunlara alışık değilim biraz zor oluyor ama 17 yaşında anne olsaydım yapamazmışım gibi geliyor 30 iyidir bence
Ayln1613 AslanannesiAyse bende 33 ümde anne oldum okudum gezdim tozdum bitkin yaptım iyi ki yapmışım şimdi tüm odağım kızım 🥰 enerji ve sabır sonsuz yavruma 🙏🏻