BayanNinni valla doktora goturmeye karar versım daha once gıttım kaenı gurulduyodu emzırrken ptobıyotık verdı bide reflu baslangıcı dedi doktorun dedıklerini uyguladım 1 hafta cok guzeldi 2 saate 1 kalkar emer uyurdu sonra yıne basa sardık daha kotu olduk gecmesse gel dedi gitmicektim ama gidicem artık kan tahlıl mı yapar ilac mı verır bilyorum