Newmommmm Aynı şeyleri bebeğim yaşadı 3 aylıkken oldu birden fazla krem yağ felan verdi doktor. Atopik dermatit dendi daha sonra geçmeyip tekrarlayın alerji testi yaptırdık alerjiden dolayı öyle oluyormuş. Katı diyete başladıktan sonra düzelme oldu eskisine göre çok çok iyi vücudu, verdiği tepkileri.
Bir önceki doktorun verdiği krem yüze sürdüğümüz M-fura FA vücudunda varsa belogent kullandık.