Bebeğimin 2 aylıkken yanaklarında kızarıklık başladı sonra onlar kurudu kabuk bağladı sonra o kuruyan yerlerden kan ve iltihap aktı. Doktor ilaç verdi kullandık ama geçmedi tekrarlıyor. Bepanthol kullandık zeytin yağı kullandık ama geçmiyor. Şuan 1 yaşına girmek üzere böyle bir şey başına gelen var mı varsa ne kullandınız nasıl düzeldi ? Atopik dermatit olarak geçiyor. Ve işin ilginç yanı doktorlarda sadece genetik olduğunu söylüyor ama kesin bir çözüm yolu sunmuyor 😔