birannebirbebek1 Haylazbaby doktor büyük olasılık takılır dedi ordan biliyorum insallah gerek kalmaz tabi sizede geçmiş olsun
Haylazbaby birannebirbebek1 teşekkür ederim size de geçmiş olsun. Bence çok takılmayın bir an önce ameliyat olun. Direnin acısını bilmem ama safra kesesinin sancısını iyi bilirim 😮💨😵💫
Tubina birannebirbebek1 4 gün önce göbek fıtığı ameliyatı oldum, ameliyattan 1 gün sonra direni çılardılar. Hiç acımadı. Korkutanlara aldırma, iğne olurken bile daha çok acıyor 🙂
Gatlis birannebirbebek1 bende apandist ameliyatı oldum 15 gün önce 2 drenim vardı evet cıkarken acıdı ama bizler ne acılra dayanıyruz korkmayın cok fazla dikişlerim var daha alınması gereken onlar daha cok acıyor🥺
birannebirbebek1 Gatlis yaaa çok geçmiş olsun şimdi nasılsınız 🥲 öyle ama bazıları ciğerimi söktüler sandım falan dedi iyice gerdiler beni
Gatlis birannebirbebek1 1 haftayı geçe toparlıyorsnz ztn drenleri takmayın kafaya taş ağrısı daha beterdir drenden eminim Allah herkese saglık versin.
edaninannesii birannebirbebek1 tşk ederim kapalı oldum canım taktılar evet karnımdan aşagıya delik açılıp ordan hortum takmışlar kirli kan torbaya akiyordu cıkarken baya acımıştı anlık sonra geçiyo zaten sag salim atlatırsınız inşallah ben iyiki olmuşum diyorum bu ameliyatı
edaninannesii birannebirbebek1 aşırı değil ama acımadı desem yalan olurdu anlık ama cokta önemli değl
Saremmbugra birannebirbebek1 yok yok korkma bende çok korktum doktor hissetmeyceksin bile dedi gerçekten öyle oldu. Diren yerini uyuşturmadan diktiler hatta o bile pek acımadı
Mrsselin Safra taşı bende de var ve ameliyatı erteliyorum korkudan. Dren nedir onu bile bilmiyorum açıklarmısınız