birannebirbebek1 o zaman kapalı ameliyat olacaksiniz. Benim de ameliyatım kapalıydı. Biri iki göğsünün biraz altinda, diğeri göbek deliginde ,diğer ikisi de göbeğin yan kısımlarında oluyor deliklerin. Ama o çıkarma işlemini büyük ihtimalle siz narkozlu iken yaparlar. Hissetmezsiniz. Çünkü iki ablam da benden önce ve sonra ameliyat oldular ikisinde de benim gibi sargiliydi ameliyat yerleri. Odaya çıktığımızda üçümüzde de dren yoktu . ☺️