ArasinAnnesiiiiiii Oglumunannesiyim su ılık olmalı hamurun üzerini streçle kapatıp üstünü örtüyle kapatsaydın canım
Emineklccc Oglumunannesiyim bende dün hamur yoğurdum kahvaltı için poğaça yaptım ilik suyla mayayi açtım yumurta seker tuz yoğurt karıştırdım strecledim üzerine kalın bez örttüm sabah kalktım baya Bi taşmıştı mayadan
lanadelmiyav Oglumunannesiyim mayayı ılık su şeker ile homojen bir kıvam alana kadar karıştırmak gerekiyor