MEH123 bebegim 2 ay 7 günlük oldu bugün özele gittik 270 tl ödeme yaptık çok şükür bi problem yok devlete git diyenler gidince sinirleri bozulanlar burda mi en güzel o özel durumu olan gider olmayan gidemez orası ayrı fakat benim bebeğim bi tane hep özele götürmek isterim çünkü yanilip şaşıp devlete gidiyorsun öfkeli hiç bir sonuç alamamis ve endişeli şekilde evine geliyorsun ve bu saat olmus cvp arıyorsun bbm gbi düşünenler?