MEH123 canım özelde yaptırmıştım bende, bin pişman oldum. Özelde ertesi güne randevu verdiler bide üstüne bebeğinin kalça çıkıklığı var dediler resmen psikolojim bozulmuştu. 3 gün sonra devlete de gidip göstereyim dedim hemen çektiler hiç beklemedim bile. Ve bebeğimin hiçbir şeyinin olmadığını öğrendim bence önce devlete gitmelisin hem maddi hem manevi olarak devleti öneriyorum şahsen