Keremgs ben de sizin gibi meme mama gittim 11 aylık mamayı 6. Aydan sonra içiremedim ek gıda falan derken tamamen bıraktı mamayı ve şu an emiyor da. Sütüm hala az ama emdiği kadar. Dikkat etmeniz gereken şey biberondan uzak durun ve alternatiflerine yönelin kaşık biberon veya alıştırma bardağı gibi. Meme reddi yaşasanız da meme teklif etmekten vazgeçmeyin. Bol bol emer inşallah 🌸