:((
:5 aya yaklastik.
Yuzde seksen meme ile baslayan beslenme yuzde onlara düşmüş durumda. Gerisi mama. Sütüm en başta da sorunluydu sonra da çocugun buyumesine eşlik etmedi. Cocuk 3bucuk ay atağında reddetti dönemiyor. Çünkü süt az. Mamaya cila olarak emiyor emerse, o da yatarak sadece.
Incirler, maltlar, yulaflar, kisirlar vb her şey …verilememiş kilolar oldu.
Pompa kiraladim simdi.
Şimdiki aklim olsa ne uyku, ne egitim… emzirme okur arastirirdim.
Simdiki aklim olsa hastane tipi pompa kiralardim ilk gunden.
Biberon’a yakin oturuyoruz(yeni keşfettim) ameda kiraladik. Simdilik artis yok ama en azindan cocugun memeye hiç yanasmadigi birkac öğüne süt ekleyebilir oldum.