eylusko_ 2 bucuk yaşında daha öğrenmedi canım yazı bekliyorum artık. Ve büyüdükçe bez nosu büyüyor içindeki bez sayısı düşüyor buda daha pahalıya bez demek. Ama benden size tavsiye bebeğiniz daha çok küçükmüş çok sık bez markası değiştirmeyin bir yasına kadar popoları çok hassas oluyo. Biz ilk bir sene prima kullanmıştık sonra baktık çok pahalı sleppy kullandık bi ara bayag a101 in markasını kullandık artık büyüdüğünden pek popoya zarar vermiyo çok şükür. Şimdi bayagdır da baby turco kullanıyoruz. Geçen annemlerdeyken baby turco bulamadık canbebe vardı çok çok uyguna gelmişti 72 tanesi 78 liraya gelmişti 6 numara mesela hemen aldık. Bebeğinizin hassas bir bünyesi yoksa her ay farklı marka olmadıgı sürece deneyin tabi ama canım dediğim gibi ilk bir yıl çok hassas oluyo popoları denerken bunuda düşün derim