eylusko_ sleepy natural 30 liraya alıyorduk 10 gün önce 40 oldu şimdi 50 olmuş. neler oluyor . Allah kahretsin bu ekonomiyi . ne yapıcaz. hangi bez daha uygun ne kullanalım onlarda iyi gelir mi yaa .
Yedek eylusko_ 200lü bez 200lira bile değildi. 12 Aralık’ta 270 liraya aldım. Şuan 370 TL. 200tane bez 370 TL aklımı yitiricem
susunbebekuyuyo eylusko_ şoktan 4 numara sleepy külot bez 100 tanesi 75tlydi 2 paket aldım bir bakın isterseniz dün ben 1 paket almıştım bugün eşim aldı
Snowglobe eylusko_ hala var mı bilmiyorum ama eşim joker ve migrosta uyguna bulup aldı bi bakın isterseniz.
eylusko_ Yedek daha 3 ayligiz bide önümüzde çok uzun bezli zamanlar var . çocuklar ne zaman çişini öğreniyor. başka çaremiz kalmadi
eylusko_ Nesli06 belirli bi market yok hepsinden alıyoruz getirde 2 gün önce 30 du az önce baktim 40 olmuş
Dgndrmz eylusko_ 2 bucuk yaşında daha öğrenmedi canım yazı bekliyorum artık. Ve büyüdükçe bez nosu büyüyor içindeki bez sayısı düşüyor buda daha pahalıya bez demek. Ama benden size tavsiye bebeğiniz daha çok küçükmüş çok sık bez markası değiştirmeyin bir yasına kadar popoları çok hassas oluyo. Biz ilk bir sene prima kullanmıştık sonra baktık çok pahalı sleppy kullandık bi ara bayag a101 in markasını kullandık artık büyüdüğünden pek popoya zarar vermiyo çok şükür. Şimdi bayagdır da baby turco kullanıyoruz. Geçen annemlerdeyken baby turco bulamadık canbebe vardı çok çok uyguna gelmişti 72 tanesi 78 liraya gelmişti 6 numara mesela hemen aldık. Bebeğinizin hassas bir bünyesi yoksa her ay farklı marka olmadıgı sürece deneyin tabi ama canım dediğim gibi ilk bir yıl çok hassas oluyo popoları denerken bunuda düşün derim
Nesli06 eylusko_ getir büyük kazık zaten. Bence Trendyol market banabi hepsiexpres bunlarj takip edin. Aşırı indirim oluyor.
eylusko_ susunbebekuyuyo aaa çok uyguna almışsınız ama külot bez kullanmıyoruz kullanı nasıl iyi mi ? hiç kullanmadım
eylusko_ Snowglobe migros çok güzel bi indirim.yapti 30 tl idi bez 2. %50 indirimliydi stok yaptık bitti . şuan migros sleepy satmıyor elindekileri çıkardı sanırım
Ravzaannesi01 E bebek baby me tavsiye ederim 100 tanesi 130 TL 2. Ürüne %25 indirim. Geçen indirimde 200 ad 193 e aldım. Primayla eşdeğer diyebilirim.
susunbebekuyuyo eylusko_ büyük kızım 26 aylık ona baya uzun zamandır kullanıyorum minik kızım 3 aylık 1 aydır kullanıyorum memnunum
Esrakntmr eylusko_ bugün e bebekten 4 numara 100 lü baby me bezi 105 tlydi iki tane alırsan 185 tlydi ayrı ayrı 4 paket aldımşimdiden
semoshKa Baby turco doğadan aldım, hepsi buradanın 2. Ürün 1 tl kampanyalarını takip ediyorum. Sleepy’i üreten firmanın ürünü, ince, sızdırmıyor, gece boyu kuru tutuyor, tek eksi yanı pamuk olduğu işin biraz toplanma oluyor.