RavzosunAnnesi Dddenizd ne abarmasindan bahsediyorsun bilip bilmeden yorum yapma.bilgin varsa yaz yoksa sus
behrem hepimizin kaynanası var ama hepimizin iyot içeren mama içmesi gereken bir bebeği yok; bunun için olabilir mi?
behrem RavzosunAnnesi biz de susuyoruz zaten, sonra bir başlık: KAYNANA POSTU OLSA CEVAP VERİRSİNİZ AMA...
Dddenizd RavzosunAnnesi Böyle bir soruyu bulunduğun şehirdeki doktora sor kardeşim tamam fikir isteyebilirsin ama kimseyi yargılayamazsın isteyen istediği postu açar
RavzosunAnnesi mustafam4906 ankaraya gidiyoruz tedaviye başka ildeyim.saat 4.30 dediğinde hiç kimse yoktu.keyfimden sormuyorum canım. Diyetisyen e yönlendirdi ama yetisemedik maması da bitti
Baynimir RavzosunAnnesi ebebek ten aldık biz. Bazı büyük marketlerde de oluyor sanırım ama yerel marketler olduğu için isim veremiyorum. migros, A101 gibi değil yani.
RavzosunAnnesi Baynimir anladim canım e bebek ten alabilirim sıkıntı değil formül mama mı kasik mama mi oluyor
Baynimir RavzosunAnnesi formul mama. Ama doktorunuz ne der bilemedim. İyot miktarı yeterli gelir mi acaba?
RavzosunAnnesi Baynimir eczacilara haber verdik bakalım umarım en yüksek olanı buluruz. Kistler iyot eksikliğinden de çoğalanilir dedi doktor yoksa parça alicaklar😑