RavzosunAnnesi Kızim 4 aylik ve iyot iceren bir mama kullanması gekiyor tiriod olan bebekler hangi mamayi içiyor ????
Sibellaa RavzosunAnnesi bilgim yok ama eczacıya veya doktora sormadınız mı sanırım raporlu mama alacaksınız onlar size bilgi verebilirler
Baynimir RavzosunAnnesi bebivita diye Bi marka çıktı hipp ürünüymüş. Üzerinde iyot yönünden zengin tarzında bir ibare gördüm. Denemek için aldık ama henüz vermedim.
RavzosunAnnesi mustafam4906 ankaraya gidiyoruz tedaviye başka ildeyim.saat 4.30 dediğinde hiç kimse yoktu.keyfimden sormuyorum canım. Diyetisyen e yönlendirdi ama yetisemedik maması da bitti
ozi RavzosunAnnesi İnternette şöyle birşey buldum https://www.epey.com/bebek-mamasi/mineral-bilgileri/iyot/ Siz yinede bir doktorunuza danışın.🙋
ozi mustafam4906 sanirim ilk açtığinda kimse yorum yapmadan değiştiriliyor sonra degistirilmiyor galiba