Ya ne diyosunuz? Benim oğlum daha 4 aylıktı altını açınca eli direkt oraya gidiyordu🤦🏻♀️ Sünnet ettirdikten sonra bıraktı. İdrarında üreme çıkmıştı, sanırım sünnetten sonra iyileşti, iyileşince bi rahatsızlığı vardıysa da o da gitti herhalde ondan bıraktı diye düşünüyorum😀