Yigitaynur66 Goktug34 ben herşey kullanıyorum bulaşık deterjanı çamaşır suyu vs bişey olmadı şimdiye kadar
kullaniciadi0131 Goktug34 iyi bir marka almanizi tawsiye ederim ariston kumtel gibi markalara bakin lukcell nedir hic duymadim
zeynepmommm Goktug34 ben de siyah cam kullanıyorum ama hiç sevemedm üzerine sıcak su vb. bir şey dökülürse hemen temizleme soğumasını bekle yokda cam patlayabilir bizim ocağı bağlayan öyle demişti 2 yıl garantisi olmasına rağmen garanti karşılamaz dedi