Peki kaçıncı aya kadar kullanmak gerekiyor ya benim bebeğim 6 aylik sağlık ocağında hiç doğru düzgün bilgi vermiyorlar zaten Ferrum la devir 3 vermişti kullanıyorum Ferrum az kaldı ama 6 ay aşısı olurken hemşire hasta ve olmadığı sürece getirmeye gerek yok 9. Aya kadar değil 9 aylik asisinda görüşürüz dedi gitti şimdi 9 ay lik olana kadar kullansam mi bu damlaları sinir oluyorum kan damlasına leş gibi yapiyo çocuğun ağzı kapkara oluyor su veriyorum ve geçirmeye çalışıyorum çıkmıyor rengi sürekli kahverengi dili şimdi meyve püresi ile veriyorum dişini sarartmaz dediler öyle yapınca sizin var mı Bi öneriniz sizce ilaç bitince sağlık ocağına gidip Bi konuşsam mı