Zeynep49 öyle yazıyor bizimde eczacı öyle yazmış sağlık ocağında ki doktor yazmıştı bize biz kendi doktorumuza sorduk aşıdan önce verenler oluyormuş bu yanlış dedi aşının etkisini göstermesi için 4 saat geçmesi lazım ağrı kesici vermek için demişti ben aşıdan 4 saat sonra verdim bir de akşama doğru hafif ateşi var gibiydi o zaman yine verdim bir daha vermedim düşürdü zaten