Prensimmm52 Zeynep49 öyle yazıyor bizimde eczacı öyle yazmış sağlık ocağında ki doktor yazmıştı bize biz kendi doktorumuza sorduk aşıdan önce verenler oluyormuş bu yanlış dedi aşının etkisini göstermesi için 4 saat geçmesi lazım ağrı kesici vermek için demişti ben aşıdan 4 saat sonra verdim bir de akşama doğru hafif ateşi var gibiydi o zaman yine verdim bir daha vermedim düşürdü zaten
Danerys Zeynep49 calpol verebilirsin kuzum merak etme. Hepimiz veriyoruz onu. Benim doktorum da verdi. 3. Doktorumuz 3 de aynı şeyi söyledi calpol için.
Zeynep49 s_enil_ay inanmıyorum değil yanlışlık olmasın diye karışıklık olabiliyor bazen dimi hem burda olan herkes kullanmıştır diye sordum neden buna bukadar takiliyorsunuz insan içi rahat etsin diyede sorabilir doktordur yanlış yapmaz diye bişey yoktur hayatta dimi
Mimik Hiçbir aşı sonrası kullanmadım. Biraz ateşlendiği zamanlar oldu ama 38,5’a kadar ilaç kullanmıyorum. Vücudunun mücadele etmesi gerekiyor. Doktorumda aynı fikirde 🙅🏽♀️
manicurist Zeynep49 doktor yazmış kullanılıyor demek kullanılmazsa neden yazsın ki hey allahım ya ablacım işin gücün yokmu ne kadar anlamsız bir soru 😄
Ahmetinannesi668 İşim gücün yok mu derken senin işin gücün yok mu manasız buluyorsan yorum yazma manicurist
Ahmetinannesi668 manicurist eleştiriye herkes açık fakat yazdığın cümleye bak işin gücün yok mu diye milleti ne azarlıyorsun
Zeynep49 manicurist sizin için anlamsız olabilir madem sizin işiniz gücünüz var siz niye yaziyorsunuz bilmedende konusuyorsunuz ben oyle doktor yazdi vereyim bişey olmaz demiyorum sizin gibi ona bakarsan doktor günde 3 öğün yarim ölçek yazmış
Ahmetinannesi668 Yaw şu konuşmanıza dikkat edin bu ne böyle paylaşmak istemiş paylaşmış iyi misiniz siz
Ahmetinannesi668 Utanmazlar anneyiz bi de yukarıdakiler ne güzel yazmışlar sana noluyor da bu şekil konuşuyorsun
manicurist Zeynep49 ozaman hastaneye gitmeyelim burda bilgili anneler varmış reçete yazsınlar bize 🙄🙄
Ahmetinannesi668 Yok bunlar sinirini alacak yer arıyor sanırım evde bunalıp bunalıp burada milletten sinir çıkarıyor