Muge140921 sleepy yenıdogan, devam ya da kekıklı olan var. Yenıdogan 40 lı bu dıger ıkısı 50 lı. Adetı arttıkca ıncelıyor bır cogu ama bu 3 u kalınlık ve yapı olarak daha ıyı. Oncelıgınız yenıdogan olmalı ılk deneyecegınız ıcın. Prıma ve uni baby de kullandım onlar da guzel ama fıyat olarak da yapı olarak da sleepy yenıdogan daha ıyı gelmıstı bana. Sımdı fıyatlar cok artmıs sanırım ben ındırımdeyken toplu aldıgım ıcın yaklasık 2 aydır ıslak mendıl almadım