Sevinc24 ben guatr hastası deıldım hamılelıgım 3 ayında boynumda bır yer sısmeye basladı nodulmus değerlrm ıyı oldugu ıcın ameliyat olana kadar ılac kullnmdm ama hamılykrn cok korkuttular bebege zararı oluyor dıye o zmn degerlrm ıyıydı sımdıde hamıle kalmk ıstersem korku olucak rabbımın ıznıyle ınsaallah bırsey olmaz ben o hapı kullandgmdan berı metobelızmam cok calısyr zaten 45 kıloyum ıyıce zayıflyrm bırde ıdrarım koyu gelıyor cuma gunu oglen randevu aldım sız kan vermeye sabahmı gıdıyorsınz oglenmı