zumraylc ilaç denemez takviye daha doğru olur çalışmayan troitlerimin çalışmasına destek oluyor. Gebeliği engelliyor eğer gebe kalınsa dahi düşük olabiliyor, gebeyken çok daha önemli bebek de zeka geriliğine sebep oluyor doktorum çok paniklemişti düşürmek için değerim 16 idi çünkü 5 haftalık gebeyken 1 aylıktı bebeğim hemen doz ayarlaması yapıldı her ay düzenli troit kontrolü yapıldı. Stabil tuttuk. Doğumdan sonra da ihmal etmemek gerekiyor ben bu hastalıkla yaşamak zorundayım çünkü kronik. İlaçların gebe kalmaya zararı yok aksine gebe kalmayı kolaylaştırır çünkü değerlerin 2 civarı ve altı olması beklenir tsh den bahsediyorum. Ameliyat konusunda net konuşamam o konuda bilgim yok malesef çevremde örnek de yok annem ameliyat oldu ama tabiki gebelikle ilgili bir beklentisi de yoktu .