Mucizemsin21 Ben de veriyordum büyük çişte renk değişikliği normal biz büyükler de kullandığımızda olur hamilelikten hatırlarsınız ama kullanmayı bıraktım içerisinde paraben olduğu söyleniyor benim bebeğimde kabızlık yaptı şimdi vitagil kullanıyorum gayet rahat şimdi Bebeğim