Kızlar ya 2 farklı doktora gittim ikiside sağlık ocağının verdiği vegaferonu kullan dediler dün ilk defa verdim kakası yemyeşil böyle ayıptır söylemesi ıspanak yemişte komple çıkarmış gibi ay ALLAH affetsin nimete benzettim ama bide kabız yapmasın diye probiyotik de versem aynı gün içinde hem d vit hem kan hem probiyotik fazla gelir mi