Sma bende kullandım memnun kaldım genellikle doktorlar onu öneriyor hastanelerde de bebeklere sarılık olmasın diye o mamadan veriyorlar ama içerik olarak evolviayı tavsiye ederim doğal diye duydum mama zaten zorda kalınmadıkça verilmemeli veriyorsakta besleyici ve gaz yapmayan mama