Milena11 Aryaliya canım şansına birini alıp kullan bebeği gözle severse gaz kusma yapmasa devam her mama her bebeğe iyi gelmiyor o yüzden bu daha iyi diye birşey denmiyor
UcuBulunamayanBant Aryaliya doğduğundan beri ben sma optipro kullanıyorum memnunum gaz kusma vs yapmadı bizde ama tabi her bebek aynı olmaz bı al dene olmazsa diğerine geçersin
Ozgeekpr22 Merhaba bende sütüm yetmediği için mamaya başladım bir hafta oluyor evolvia kullanıyorum ama arada kusma oluyor bebeğim erkek gaz yapmadı diye seviniyordum ama kusmasıda mı bi sıkıntı oluyor sevmişti mamayı reddetmedi de
Balbaby_ Ozgeekpr22 Aryaliya sütüm önce azaldı sonra kesildi aptamil denedim aşırı kusma gaz yaptı sonra bebelac gold içiyodu çok iyi gelmişti ama şuan hö bü yerde bulamıyorum normal bebelac a geçtik şükür oda sıkıntı yapmadı doltorumun tavsiyesiyle de devam ediyorum kilosu gelişimi gayet iyi
Eslemin_Annesiii ZuhalAda yoo doyuruyor valla o senin bebeğine denk gelmis canim kızım 7 ay 8 günlük doğduğundan beri sma içiyor kilosuda 8.990 gram 9 kilo de 3 saat te bir acıkıyor evolvia denedim acayip kabız yaptı kızımda
ZuhalAda birmelekannesiiio benim kızımı doyurmadı ona dayanarak dedim canım Bebekten bebege fark ediyo demekki 😉 etrafımdaki arkadaslarımın bebekleride o mamayla doymadı. Oyüzden içeriğide beş para etmiyor benim gözümde.
ZuhalAda Busra2326 bebekten bebeğe değişiyor demekki benimki smayla doymadı sürekli o mamayı içip 1.saate bir mamam istiyordu o yüzden evole gecmiştik 1.5 aylıktı ozaman . Şuan 1yaşındayız bebelakla devam ediyorum gayette memnunu.
Ozgeekpr22 Bizde haftada 200 gram almıştık evolviada herkes bunu önerdi hem içeriği daha doğal hem daha besleyiciymiş
nilaylks Aryaliya sma kullanıyoruz bebeğim çok gazlı bir bebekti zaten mama yaptı mı etkiledi mi bilmiyorum ama bir sürü mama denedik en sevdiği sma oldu
Ozgeekpr22 Benim bebeğimde kusma yaptı gittikçe azalıyor ama bırakmam mı gerek şimdi bilgisi olan varsa yazabilir mi
Eftelyaelin Ozgeekpr22 kusma yapıyor dediğiniz fışkırarak mı kusuyor yoksa normal ağzından biraz çıkarıyor mu bir de kusmuğu nasıl mamayı mı çıkarıyor yoksa çökelek gibi mi 😂 çok soru sordum ama şöyle fışkırarak kusuyorsa mide problemi gaz sorunu vardır çökelek gibiyse mama bebeğinize yarıyordur ve fazlasını faydasız mamayı çıkarıyordur
Ozgeekpr22 Balbaby_ bir ay bir deneyip kusma devam ederse bırakmalı mıyım belki gaz olmaması için kusarak atıyor bilemedim şimd
Eftelyaelin Aryaliya herkes iyi geleni söyleyecek ben inanki piyasadaki tüm mamaları denedim küçük kutu al ikisinden de gözlemle hangisini seviyor benim kızım hipp i hiç sevmedi sma alerji yaptı kakası yeşil oldu mesela aptamil kullanıyorum şuan ilk defa severek mama yediğini görüyorum her bebek Farklı ☺️
1Emirbebek birmelekannesiiio bebegim sadece mama alıyor ama kilo alamıyor o sebepten sordum teşekkürler 🌸
Ozgeekpr22 Eftelyaelin fışkırarak değil aynı emdikten sonra derler ya büyükler yağlısını alır yavanını çıkarır diye aynı o şekilde parça parça peynir kesmiği gibi