ikizminikler gozde_88 bende aşırı zarardayım ama düşsede düştüğü yerde sabit kalsa istiyorum çok kesin konuşuyor bilemedim dalgalanıp duruyo güvenim de yok sonumuz hayrolsun
Utkucan Adababy yükselir tekrar gördüğü yeri unutmaz altın seçime kadar tutarlar en fazla bu seviyede TL tutun farkı ödeyeceğiz diyorlar ama bir sürü koşul koyarlar ona herkes yine altına dolara döner
alinaannee Adababy altın düşer ama ciddi düşüşleri olmaz uzun vadede hep kazandırır şu an zarar etmiş olabilirsin ama yazı bekle düğün mevsimi ne olursa olsun altın hep Mayıs’tan sonra yükselişe geçer
Beyza_momss Adababy ocakta yükselir 1500 u görür diyodu eşim ve eşimin yandaşları keşke dün bozdurasaydim bugün 2 ceyrek daha alabilirdim 😏