Adababy Sizce yılbaşından sonra dolar ve altınlar tekrar yükselir mi kızlar , yoksa göstermelikmi bu düşüşler , dolar 20 yi bulur mu
Zeynep75 Adababy bence şu an çok almamak gerek herşey olabilir yükseledebilir ama düşmesi muhtemel çünkü seçim yaklaşıyor düşürmek için uğraşacaklardır bence
etisekeri Adababy bu hafta içinde belli olur kumarları tutarsa 6 ay aşağı yuları aynı seyreder sonrasında tutamazlarsa enflasyon baskısıyla uçar gider,yok bu hafta kır tekrar 15 derse bilimli tutmamış gök yüzü şemalarında ancak görürürz
Adababy Zuhal1414 erdoğan kesin konuşmuş hatta bi adam 1 milyon değernde altınlarını satmış adı neydi ya 😕 bankacılar müdürü mü neydi
Deletedmom454 Bunu bende merak ediyorum millet şimdiden dalga geçmeye başladı altınların vardı bittimi dolarlar eurolar gitti mi diye
Adababy gozde_88 eşimde diyor yükselmez inşallah ülke düzene girsin giden altınlarımız olsun diyor ama ben hala zararımı düşünüyrım
etisekeri gozde_88 yo yükselebilir o önemli değil oynak olmasın yeter bşr yerde sabit kalması lazım isterse 30 olsun ama sabit kalsın öngörebilirliği olsun yoksa enflasyonun altında can vereveğiz
ikizminikler gozde_88 bende aşırı zarardayım ama düşsede düştüğü yerde sabit kalsa istiyorum çok kesin konuşuyor bilemedim dalgalanıp duruyo güvenim de yok sonumuz hayrolsun
Deletedmom454 Adababy Ya bende çok bi şey yok aslında ama çocuğuma sünnetinde takılanları yine onun adına yatırım yaparım diye beklettim ama sanırım aynı fiyata gidicek gibi
Pamuguum Adababy altını olan zarar etmez uzun vadede saklamak gerek her türlü yükseliyor. Ama insallah şu süreçte daha da düşer enflasyonda birlikte düşer pahalilik kıtlık daha kötü.