Havvakck benim ki de böyleydi hiçbir yere koyamıycan çünkü ele avuca sığmayacak bir yavrucuk geliyor başarılar dilerim 😂🙏 benim miniğim de böyleydi 4moms aldım o kadar sallanıp uyusun diye bir kere yatmadı üstünde ancak ilk doğdıgu zmaanlarda yattı 4 aylıktan itibaren kalkmaya kendini atmaya çalıştı şuan 13 aylık 1 sn bir yerde durmuyor sürekli evi tavaf ediyor ondan başarılar dedim 😂😜